Algemene voorwaarden

Heeft u een vraag, een op- of aanmerking over één van mijn producten, of over de website? Mail mij op info@kayfay.nl en u ontvangt zo snel mogelijk een bericht van mij terug.

Adresgegevens:

Kay & Fay meisjes Boutique

Johanna Naber-er 140

3315 HD Dordrecht

KvK : 61792489

Btw nummer: NL001555547B63

De Privacyverklaring van Kay & Fay meisjes Boutique vindt u hier.

Onverhoopt een klacht? Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@kayfay.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het uw vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

~ Algemene Voorwaarden ~

Kay & Fay meisjes Boutique staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Den Haag onder nummer 61792489. Onderstaand vindt u de algemene voorwaarden van Kay & Fay meisjes Boutique.
Wanneer het leveringen of diensten betreft die niet via de webwinkel plaatsvinden, maar ontstaan uit bijvoorbeeld contante verkopen dan zijn de artikelen uitgesloten van deze voorwaarden. Op alle leveringen, diensten en overeenkomsten van of met Kay & Fay meisjes Boutique als ook op deze voorwaarden is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.

1.0 – Prijzen
Alle genoemde prijzen in de webwinkel van Kay & Fay meisjes Boutique zijn in euro`s, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. Zolang de overeenkomst niet definitief tot stand is gekomen, is Kay & Fay meisjes Boutique bevoegd de vermelde prijzen alsmede de voorwaarden te wijzigen. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat u een definitieve bestelling plaatst bij Kay & Fay meisjes Boutique. U gaat op het moment van het bevestigen van uw bestelling automatisch akkoord met deze algemene voorwaarden.

2.0 – Bestellen
Alle omschreven en afgebeelde artikelen op de website van Kay & Fay meisjes Boutique die voorzien zijn van een bedrag, kunnen besteld worden in de webwinkel. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen, het factuurnummer en het afleveradres. Ondanks dat Kay & Fay meisjes Boutique gebruik maakt van een voorraadbeheersysteem kan het voorkomen dat een artikel is uitverkocht of gelijktijdig door iemand anders is besteld. In dit geval zal Kay & Fay meisjes Boutique u hiervan zo spoedig mogelijk in kennis stellen.

3.0 – Betalen
Wanneer de bestelling via de website van Kay & Fay meisjes Boutique plaatsvindt, dient u het totaalbedrag van uw bestelling, en (indien van toepassing) de verzendkosten, aan Kay & Fay meisjes Boutique te voldoen, waarbij een online betaling via het erkende en beveiligde betalingssysteem van iDEAL onze voorkeur geniet. Zodra Kay & Fay meisjes Boutique uw betaling heeft ontvangen, zal dit per mail aan u worden bevestigd. Uiteraard streeft Kay & Fay meisjes Boutique ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken.

4.0 – Verzenden en Verzendkosten
De standaard verzendkosten voor een bestelling op de website zijn € 3,95 voor brievenbuspakketten en €5,75 voor pakketten maar boven de € 75,- betaalt u geen verzendkosten.
De verzendkosten voor België zijn €7,50. Deze verzendkosten vervallen boven de € 75,-.

5.0 – Levering
Voor iedere bestelling geldt dat er alleen wordt geleverd na ontvangst van de betaling. Alle bestellingen worden aangeboden op het door u opgegeven afleveradres. Kay & Fay meisjes Boutique hanteert zo kort mogelijke levertijden en zal er dan ook alles aan doen de bestelde artikelen zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Alle voorradige artikelen zullen binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling bij u thuis worden afgeleverd, eventueel m.u.v. pre-orders en gepersonaliseerde artikelen. Afwijkende levertijden worden altijd bij het artikel, of in de winkelwagen vermeld.

Wanneer het pakket verzonden wordt, ontvangt u van Kay & Fay meisjes Boutique een e-mail met daarin de bevestiging van de zending. Aan de gemelde en vermelde leveringstermijnen kunnen geen rechten worden ontleend. Bovendien kunnen de genoemde leveringstermijnen niet leiden tot enige vorm van aansprakelijkheid. Aan het verzenden van de artikelen wordt de grootst mogelijke zorg en aandacht besteed. Al mijn producten worden zorgvuldig gecontroleerd en goed verpakt voor verzending. Ik ben niet aansprakelijk voor vertraging van levertijden welke ontstaan tijdens of voortvloeien uit het vervoer van uw bestelling door DHL.

6.0 – Onjuiste bezorging
Bij het plaatsen van uw bestelling dient u zelf zorg te dragen voor de vermelding van het juiste afleveradres. U wordt geacht deze gegevens bij iedere bestelling op juistheid te controleren en ze waar nodig aan te passen. Kay & Fay meisjes Boutique kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het bezorgen van de bestelling op een onjuist adres, wanneer dit het gevolg is van typefouten en/of het invullen van onjuiste gegevens door de klant.

7.0 – Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Kay & Fay meisjes Boutique zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met mij opnemen via rowena@kayfay.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Om gebruik te maken van dit recht kunt (dit is niet verplicht) u contact met mij opnemen via info@kayfay.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is (in originele staat verkeren en zijn voorzien van de originele verpakking met prijskaartje en inclusief een ingevuld retourformulier).
Kay & Fay meisjes Boutique behoudt zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of slechts een gedeelte van het bedrag te retourneren als het vermoeden bestaat dat het artikel is gebruikt of opzettelijk is beschadigd. Wanneer de geleverde artikelen niet binnen de termijn van 14 dagen zijn geretourneerd, geldt dat de zending door u is geaccepteerd. Een defect ontvangen product dient direct na ontvangst per e-mail te worden aangemeld.
Gepersonaliseerde items met naam, getal of beginletter die u via deze webwinkel koopt worden speciaal voor u gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

8.0 – Persoonlijke gegevens
Om de bestellingen te kunnen verwerken, zullen uw persoonlijke gegevens worden opgeslagen in een relatiebeheerprogramma van Kay & Fay meisjes Boutique. Daarnaast worden uw gegevens door Kay & Fay meisjes Boutique aangewend voor interne marketingdoeleinden, zoals bijvoorbeeld het toezenden van mailings. Mocht u deze mailings niet meer willen ontvangen dan kunt u zich hiervoor afmelden. Wij zullen uw persoonlijke gegevens verwijderen uit ons systeem. Uw gegevens zullen niet voor commerciële doeleinden aan derden ter beschikking worden gesteld. Uiteraard hanteert Kay & Fay meisjes Boutique bij het gebruik van uw persoonlijke gegevens de geldende wet- en regelgeving.

9.0 – Aansprakelijkheid
Kay & Fay Meisjes Boutique is niet aansprakelijk voor schade die kan voortvloeien uit het gebruik van de door Kay & Fay meisjes Boutique geleverde producten. Kay & Fay meisjes Boutique kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor de eventuele gevolgen van een vertraagde levering en / of typefouten of onjuistheden in een door de klant ingevulde tekst. De aansprakelijkheid van Kay & Fay meisjes Boutique beperkt zich altijd tot het bedrag van de verzonden factuur van de betreffende bestelling minus de verzendkosten.

10.0 – Garantie

Ik geef geen garantie op het pillen van kleding, ontstaan door het dragen en wassen van de kleding. Ik geef geen garantie op enig soort van bedrukkingen, zoals strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of drukletters. Ik geef geen garantie op knopen, ritsen of enig soort sluitingen van jassen en/of schoenen.

Op schoenen e.d. geef ik 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.

11.0 – Afbeeldingen en omschrijvingen
De inhoud van deze site is met grote zorgvuldigheid samengesteld. De artikelen in deze webwinkel worden zo duidelijk mogelijk en waarheidsgetrouw afgebeeld en omschreven. De kleuren van de afbeeldingen op de website kunnen als gevolg van beeldschermkwaliteit enigszins afwijken van de echte kleuren van de producten. U kunt hieraan geen rechten ontlenen. Kay & Fay meisjes Boutique kan niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Kay & Fay meisjes Boutique is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op de website.

12.0 – Vragen en opmerkingen
Kay & Fay meisjes Boutique streeft naar tevreden klanten en zal haar uiterste best doen om eventuele klachten naar alle redelijkheid in onderling overleg op te lossen. Mocht u vragen, klachten, opmerkingen en/of suggesties hebben, dan stelt Kay & Fay meisjes Boutique het op prijs als u dit laat weten via de mail (info@kayfay.nl).

13.0 – Klachten
Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@kayfay.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het uw vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand) 

Winkelwagen