FAQ

Veel gestelde vragen

Wanneer het artikel op voorraad is en ik u betaling heb ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van:

  • Pre-orders.
  • Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.

Indien u een status op wil vragen over uw order wil ik u vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld.

Betaling vindt plaats via:
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • Klarna achteraf betalen
  • Overboeking
  • Bancontact 

Er wordt 6 dagen per week bezorgd (maandag t/m zaterdag). Op zondag wordt er niet geleverd. 

Als er niets staat vermeld in de productomschrijving van het artikel dan kunt u er vanuit gaan dat het item op maat valt.

Nee, indien u een PRE ORDER besteld i.c.m. andere items, dan wordt uw gehele bestelling verzonden op de aangegeven verzenddatum van de PRE ORDER. 

Als u een klacht of vragen heeft, kunt u dit altijd via email info@kayfay.nl melden of via het contactformulier. Ik ga dan samen met u op zoek naar een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Het kan voorkomen dat de vervoerder (DHL) vertraagd is in de levering van uw order. Het kan ook gebeuren dat het pakket is afgeleverd bij uw buren, maar er geen briefje in de brievenbus is gedaan. Het pakketje komt in de meeste gevallen binnen 24 uur boven water. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb 24 uur gewacht, maar ik heb pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Geeft uw track en trace geen duidelijkheid? Stuur mij dan direct een mailtje of vul het contactformulier in op mijn website. Ik zal dan een onderzoek starten. Dit kan enkele werkdagen duren. Ik hoop op uw begrip.

Hoe werkt het onderzoek?

Ik neem contact op met het depot van de vervoerder en doe uitvraag naar de aflevering. Door middel van het GPS signaal kan er met grote zekerheid vastgesteld worden waar een pakket is geleverd. Ook de chauffeur wordt verhoord die de levering heeft uitgevoerd. Er zijn nog enkele middelen die we kunnen gebruiken om een levering te traceren. Het onderzoek duurt enkele werkdagen tot een week, hier kan ik helaas niets aan doen. Ik hou u uiteraard op de hoogte van de status van het onderzoek. 

Allereerst mijn excuses voor het ongemak! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Bij ontvangst moet u altijd controleren of er geen beschadigingen zijn. Mocht er toch een beschading zijn, meldt dit dan binnen 48 uur aan mij via de mail of vul het contactformulier in op de website.  Ik zorg dan samen met u voor een gepaste oplossing. Uiteraard denk ik zoveel mogelijk met u mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid. Mocht u dit op een later tijdstip melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Ik maak hier geen uitzonderingen in. 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder naar keuze. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via rowena@kayfay.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met rowena@kayfay.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u deze vraag altijd opsturen naar info@kayfay.nl of via het contactformulier. Ik zal u zo snel mogelijk antwoord geven. 

Winkelwagen